fredag 30 januari 2015

Bra o Dåligt

30 januari 2015

Hipp hurra för mig i dag!!!! 37....... Erfarenhetsrika  år!!!! Min underbara familj firade mig kungligt kl 5.20 med tårta, present (ja rättare sagt, pengar att köpa VM kläder för) o trisslotter!!!!  



Efter att jag jobbat några timmar var det äntligen DAGS........
jag, Linda ("min PT") och Lisa Långström (Pepup Växjö)
åkte till Göteborg för det efterlängtade simlägert med Emma Igelström o Stina Albihn. 

Kl 17.30 började aktiviteterna med lite information. Kl 19.00 skulle vi börja på Vallhallabadet med tester av vår rörlighet och simförmåga. Men upplägget var SUPER DÅLIGT och säkert hälften av oss hann inte FÅ GÖRA TESTERNA..........
vi fick stå i kö i 1,5 timmar!!!!! VILKEN BESVIKELSE!!!!!! 
Känns som slöseri med dyrbar, TID, PENGAR O  FÖRVÄNTNINGARNA!!! 
Visst vi blev lovade att få göra detta i morgon........ Men man undrar ju om den DÅLIGA 
PLANERINGEN kommer fortsätta!!???? 

Nu har vi bäddat ner oss på hotellrummet o jag tänker fokusera på de roliga o bra sakerna under dagen........ 
Min underbara familj, alla fina gratulationer på sms o Facebook, 
Mina fina VM kläder som är på väg hem till mig
O mitt träningsläger 24-30 mars 2015 på Playitas
som betalats i dag.......... 👏!!!!!!!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar