lördag 31 januari 2015

Simläger dag 2

Dag 2 har varit mycket bättre........... än i går!! Vi började med simpass à en timme kl 7 som följdes av 30 minuter rörlighets träning.  Sen väntade mumsig hotellfrukost. Efter lite vila var det dags för pass 3 och 4!!! Dvs teknik/fart träning  och flyt övningar i vattnet och sen ännu ett pass med rörelseträning!!! Det känns gött att köra hårt efter så lång sjukdomstid....... Nu är jag på G o känner att det är full fart framåt som gäller.........





Efter den träningen kändes det helt ok, att avnjuta några bitar av födelsedagschokladen...........

O ja på träningsläger är den legitima klädseln joggindress........ Lööööövly!!!! 

Bortsett från träningen har vi även haft 2föreläsningar med Emma. .... En om crawl o en där Emma berättade sin story......!!!!! Båda intressanta men på olika sätt!!!! 
Dagen avslutades med "tacofest" ...............Mums!!!!

En annan rolig sak var att det är en till VM deltagare här........ Det var roligt att diskutera träningstrategier, matupplägg, kläder o FÖR SMÅ DRÄKTER!!!!!!!!!!! Nu avslutar jag kvällen med en podcast med Clas Björling .......... (Thriathlet........ Som har gjort mitt träningsprogram........... Eller ja han gjorde programmet för Ironman, som finns i tidningen Outdoor. Men jag har anpassat det för mitt lopp)!!!!!!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar