onsdag 7 september 2016

Bulgarien -Värme, massage och god mat

Veckan i Bulgarien var helt underbar........ Och det gjorde gott både för kropp och knopp!!


50meters pool

Underbar soluppgång!!!


Denna tjejen gav underbar massage... Jag gjorde 2 helkroppsmassager o en fotmassage hos henne. Hon höll till på stranden precis nedanför hotell Europa. Hon pekade ut problemområden i min rygg som även sjukgymnasten via jobb försökt jobba med, så det kändes som om hon visste vad hon höll på med. Hon sa att hon gått utbildning i medicinsk massage o det var nog riktigt eftersom hon kunde peka ut mina kända problemområden!! (Hon godkände att jag la ut bild på henne på min hemsida och rekommenderar henne till  alla mina vänner!!!)

Bortsett från dessa gjorde vi en omfattande spa behandling, a turkisktångbad/bodyscrub, ansiktsmask och sedan helkroppsmassage både framsida o  baksida!!VÄLDIGT BEHAGLIGT!!
O så klart lite fishspa!!!
Jag gjorde även en helkroppsbehandling på hotellet... Men hon på stranden var bättre!!!

O så maten..... Mums vad vi åt mycket gott......
Kwarma

Haj

Grillsvärd

Bakad potatis!!!

Pannkaka!!

Fisk

Jätte frukost, vita bönor, äggröra, bacon, tomat,fetaost, yoghurt, med färska bär och honung, latte och frukt!!! Gud så gott det var!!! Jag åt samma varje dag!! 

Återhämtningsträning.....
Boccia..... :)

Simning och vattengympa varje eftermiddag!!!

VILA I MÄNGDER!!!!!

Visst jag saknade min familj.... Men det kändes lite jobbigt att lämna lyxen.......
Väl hemma i Malmö, möttes jag av häradet fina vattentornet, vilket alltid ger en barndomshemkänsla!!!! Men jag höll på att svimma när jag insåg att hissen i Mias o pappas hus var UR FUNKTION!!!!tack o lov bor de "BARA" på 2a våningen!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar