torsdag 28 juli 2016

Barntriathlon

Enligt mitt program har nedtrappning- uppladdning påbörjats Denna veckan är ju passen rätt långa...... Simning i intervaller, 90 min löpning, 60 min cykelintervaller+15 min löpning och så sista långpasset a 5 timmar cykling.

Cykelintervallpasset kändes lite fel så jag bestämde mig för att köra backintervaller o träna fart...... Både upp och ner ha ha ha..... Ner är ju nästan VÄRST!!!! Men jag kämpar på.......!!!
Jag skulle ha simmat i går..... Men efter att jag somnat på bussen och fått gå 6km hem fanns ingen ork kvar helt enkelt...

Men i dag var det vilodag ...... Ja i alla fall för mig...... Men i dag var dagen när Emil biten av Triathlonmyggan.... Hahhahah min klubb 338 Smålandstriathlon och multisport hade provapå triathlon för barn i Hovmantorp!!! O han tyckte det var JÄTTE KUL......!!! 15barn deltog!!
Så nu ville han åka hem o boka in lopp åt honom. ........ Vi började titta på Ironkidz i Kalmar..... Han blev lite besviken för det visade sig vara "bara" löpning, men när han  läste att de får gå i mål i det riktiga målområdet tyckte han ju det värkande kul ändå.

Sen bestämde vi att vi ska göra Byloppet mellan Näshult och Stenberga..... De hade tydligen även klasser för barn..... Simning 200m, cykling 10km och löpning 4,5km/2km (för ungdomsklassen)!!!
Super kul ju med familjeaktiviteter......!!!





Ja jag kunde inte låta bli detta inköpet.....!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar