söndag 7 juni 2015

20 days to GO !!!!!

Ja i dag är det 20 dagar kvar..... !!!!! Min dräkt har inte kommit än..... Snyft.......
O så att bli sjuk....... JOBBIGT!!!!! Jag fick feber i torsdags, svettades och frös o hade en tuff natt....kändes lite bättre på fredagsmorgonen........ MEN att åka till jobbet kändes avlägset...... Upptäckte dock att jag hade avstämningsmöte på förmiddagen............ Som jag då lyckades genomföra via telefon.......... FÖRSÄKRINGSKASSAN - frågar inte HUR sjuk du är utan VAD du kan göra TROTS DIN SJUKDOM!!!! Hahahahahahha

Efter mötet... Och lite dokumentation  var jag dock HELT GAME OVER...............!!!!! Tog kort dag och sov några timmar....ja egentligen låg jag kvar i soffan RESTEN AV DAGEN!!!!! HERREGUD så mycket skit det finns på tv på dagen...........

Jag har nog aldrig varit gladare för min appletv............. Tittade bland annat på En svensk klassiker i repris.....där är en JÄTTE KRAFTIG kille....... Han cyklade runt Vättern på typ 12-14 timmar........ SUUUUUCK!!!! Kan han så MÅSTE jag ju kunna....... SÅ jag kände att jag NÅGON gång måste få revansch på den "jäkla pölen"!!!!  Dvs jag SKA någon gång köra runt på MAXIMALT 14 timmar ...... Sist tog det 19 timmar och 43 minuter.......... Ja o så körde jag ju på MTB, men ändå......!!!!!!

På fredags kvällen hade jag ingen feber mer och bara lite ont i halsen..... Men jag bestämde mig för vila/soffhäng på lördagen med......... O DET gjorde jag fram till kvällen då vi åkte till Prinsnäs för lite  "sportliga" aktiviteter i form av Dart 301!!!! O efter ALL vila var jag i TOP FORM o jag VANN tämligen överlägset ha ha ha ha

I dag mådde jag bra..... Men frågan var ju HUR lämpligt det var med 5 timmar cykel.......!!!????
Troligtvis inte så lämpligt....... Men  efter konsultation med PT Linda,  bestämde jag mig för att ta en lugn. MTB tur.... Ett riktigt kvalitetspass  utan fartkrav!!!! De enda fartkraven jag ställde på mig själv var att jag INTE fick BROMSA i nedförsbackarna!!!!! Mentalt en bra runda!!?!!




Nu återstår formtoppning/återhämtningsperioden.......!!!!!  O jag ber till högre makter att vi får hålla oss friska!!! O framförallt........OM DU ÄR SJUK.......BERÄTTA DETTA FÖRE DU UMGÅS MED OSS (mig och min familj) ......... !!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar