torsdag 25 juni 2015

Nr 498 laddar, laddar och laddar.........

Oooooo nu är det galet nära.......!!!!! Jag har hämtat ut mitt race-paket  och jag är nr 498, kan bli mitt nya tur nr hahahahhahahahhaahhaah........... När jag spelade fotboll var jag alltid nr 2..... Men jag fick ju inte välja själv nu...... Hahahahahah

Man fick ett race kuvert med badmössa, tidtagningachip, tatueringar och klistermärken och så fick man en liten goodybag med bland annat denna fina skärm från 2XU!!!! I dag var det också informationsmöte........ OCH det var visst 13,9 grader i dag i vattnet vilket betyder att de redan har bestämt att simningen blir Max 2000 meter!!!! Tävlingsledningen kommer göra ny mätning i morgon kl 8 på morgonen och utifrån detta kan det bli 2000, 1500 eller 750........ AAAAHHHH BRA tänker ni...... Längre tid för löpningen..... Men NEJ....... !!!! Kortas banan ner flyttar man starttiden..... (Snyft!!!!)
Men men.... Kortare bana hinner man kanske simma fortare rent generellt......!!!!! 

Andra förberedelser är att mina löparskor fått ny styling........... Rosa fina "SNABBSNÖRE"!!!
Säkert en halv minuts tidsvinst a 49kr!!!! Hahahahahah 

När vi var på sportaffären hittade Emil en ny scooter på rea..... O nu när han jobbat ihop pengar så var det ju HELT oundvikligt inköp!!!!! HAHAHHA frågan är bara hur vi ska få hem den.......

Men han förklarade att han har plats i knäet så det fungerar nog....

Ja sen har vi hunnit med lite traditonella campingaktiviteter med.....
Mini äventyrs golf

Touche

Korvgrillning/uppvärmning av tält...... :) 

Men ja.....man MÅSTE ju klä sig ORDENTLIGT när man sover ute i fria luften....!!!!

I morgon blir det test av simbanan, test av ny gaspump, packa tävlingspåsarna, lämna cykeln/hjälm/dräkt på "besiktning", rakning, tatuering av tävlings nr (bara sådana som går bort i tvätten), kolhydrat och vattenladdning, samt nationsparaden genom Motala centrum!!!!! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar