onsdag 3 juni 2015

Sista hårda veckan.......inför VM!!!

Ja sen är det lite uppbyggnads pass kvar resten av tiden...... Aaaaaaahhhjhhhhggggggg!!!! Jag försöker ta in att det bara är 24 dagar kvar........... VM!!!!!! Varje minut jag inte tvingas tänka på annat går åt till att TÄNKA VM!!!!!

I går simmade jag 200m insim sen två intervaller a 1000m varav den andra skulle gå snabbare än den första........ !!!  Den första tog 21,40minuter och den andra tog 19,05!!! SUPER O ja jag var inomhus..... I en simhall som var tom.......(bortsett från mig då)!!!!

Jag hade hoppats simma ALLT ute nu.... MEN nä DET ÄR FÖR JÄKLA KALLT!!!!?

O så i dag......... Sista LÅNGA löppasset........2 timmar och 15 minuter (men det blev 2timmar och 4minuter)!!!! Det kändes bra.....MEN himmel så tungt..... I MOTVINDEN, ÖSREGNET OCH SÅ lite SOL!!!! MEN JAG ÄR GLAD....... FÖR FÖRBÄTTRINGEN........!!!!

Dock återstår att se om jag KAN gå i morgon........ Mina ben är lite ömma......!!!!! 
I dag fick jag ett stort paket.........

Energi i STORA LASS!!!! MEN jag hade ju hoppats på att få ett BLÅTT o GULT  paket.....!!!
Det är många som har fått sina dräkter.... JAG VILL HA MIN NUUUUUUU!!!!! 



Nu ska jag se om jag kan få till lite sömn.......!!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar