tisdag 23 juni 2015

Motala feber

Nej jag är ju inte sjuk...... Men nu är det snart dags...... I morgon åker vi till Motala....!!! OCH nu har vi fått info om att det går att följa oss tävlande, dels via teve och dels via en länk som uppdateras utifrån våra chip......


ATT GÖRA LISTAN  var lång i dag, jobba, tvätta, betala räkningarna, steka "tävlingspankakor" fixa kaninvakt och packa.  Jag fick jobba LÄNGE...... Typiskt när man ska i väg......!!!! När jag kom hem betalade jag räkningarna och pratade med kaninvakten, la in en maskin tvätt och lagade mat..... Sen packade jag det viktigaste sakerna - TÄVLINGSLÅDAN!!!!


Men sen var jag HELT GAME OVER......!!!! Så packning av kläder, mat och diverse får göras i morgon......... Jag ska vara ledig hela dagen men Tias ska jobba till lunch så jag tänker att jag nog hinner packa resten då......!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar