torsdag 4 juni 2015

ÅNGEST- jag har inte tid att vara sjuk.....!!!!!

I helgen och början av veckan var familjen förkylda..... Jag försökte verkligen hålla mig på avstånd och sprita mig MASSOR........ MEN AAAAAARRGGGHHHHH redan i morse kände jag mig konstig.... Vid lunchtid var jag SÅÅÅ trött att jag på allvar ville lägga mig ner på golvet i kebabstället i väntan på min falafel.......

Sen gick det fort...... Jag fick ont i kroppen, kände mig febrig och ont i halsen.....!! Jag gjorde något jag typ ALDRIG gjort innan...... Jag valde att åka hem för jag kände mig "lite" dålig!!!!! Snälla Bella körde mig hem från bussen och sen gick jag o la mig...... Det var så himmelskt skönt att krypa ner mellan de kalla lakanen!!! Jag sov 3,5 timmar........o resten har jag bara hängt i soffan!!!!!!

Jag känner mig öm i hela kroppen och tempen visade 38,7.............

ÅNGEST - jag har INTE TID ATT VARA SJUK NU........!!!! Min enda tröst är att jag har ca 3veckor kvar.... Och att jag skulle börja trappa ner träningsmängden nu och att jag har gjort de flesta av mina Långpass redan....  Jag har bara 5 timmar cykel kvar..... Innan nedtrappning......

JAG tänker att/HOPPAS att detta går över fort o att jag nu kan fortsätta o träna på min UPPBYGGNADS/återhämtnings/bli stark period!!!!!!!

Men AAAAARRRGGGHHHHHHHH SNYYYYYYYYYYYFFT......!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar