måndag 2 oktober 2017

40 års present.......!!!

Jag fyller år i januari........ ja bara om någon nu blev förvirrad av rubriken ........ !!!
Fast i går fick jag en väldigt fin 40 års present.....

Hahhahah jo Min fina vän Linda.... i mellandagarna mellan jul och nyår stannade hon och hennes familj till hos oss. Linda är en av mina största supporters........ men hon hade "100 ursäkter" varför hon inte kunde motionera mer regelbundet själv.... :) hahhahah

Så då utmanande jag henne att göra Malmö triathlon Olympisk med mig i augusti i år......o skit vilken effekt..... hon började träna........ som en sann triatlet... simning, cykel, löpning och massor av bootcamp!! Och hon har ju gjort en helt avundsvärd viktresa!!!

O så var det ju dags... det var så roligt att köra i Malmö med både Linda och hennes make Stijn!!



Nu i går fick jag ett sms..... där stod det: att Linda var jätte glad över Malmö triathlon utmaningen och vad den gav henne............. hon ville tacka mig........ och fortsätta tävla tillsammans med mig...... Så därför har hon anmält oss båda  (och Stijn) till Saucony Egmond Halve Maraton......... som tröst nu när det inte Blev en halvmara i helgen!!







Den går den 14 januari så det var även en förtidig födelsedagspresent!! O vilken present!! Gud så kul att tävla utomlands och att få besöka Holland igen efter 11 år......... (Emil o jag var där när han var ca 4-5 månader)!!

Och så här ca 15 veckor innan start gick det ju att hitta väldigt billiga flygbiljetter, som jag bokade redan i dag!! Hehehh

Nu måste jag lägga upp ett bra program för att få till BÅDE distans och FART!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar