söndag 31 maj 2015

Mors dag

Min fina familj väckte mig och hade lagat mannagrynsgröt, min favorit frukost.
Jag fick även fin present....

I dag skulle jag cykla 180 min.....  Men det var storm...... Mina ben var trötta efter gårdagens löppass
Så jag bestämde mig för att ta ett terrängpass med MTB..... blev 90 minuter i alla fall....... Och jag fick chans att testa min nya transparenta jacka........på VM får man bara ha sådan jacka som INTE döljer dräkten........

Jo då den fungerar.......... Lite som Våtdräkten -spara värmen inne och släppa ut INGET!!!!! Klart blir det kallt kanske det är skönt.............. Kanske!!!!! 

När jag kom hem...... Var jag HELT SLUT!!!! Så jag unnade mig ett långt varmt bad...... 
Sen var jag sjukt sugen på Pizza...... Så familjen bjöd på god morsdagspizza...... -falafelpizza MUUUUMS!!!!!  Och vi mös med film!!!! 

Kort sagt en mysig -slappe morsdag....... PRECIS vad jag behövde!!!! 

Nu i kväll blev jag lite förvånad MEN GLAD när jag tittade på statistiken för läsarna av min blogg....... 
Intressant spridning på läsarna........!!!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar