måndag 9 maj 2016

Going to Stockholm

I morgon ska jag till Stockholm....... med jobbet!! Varje år träffas alla samordnade Arbetsmiljöombud och diskuterar hur vi kan göra arbetsmiljön bättre........ !!! Jag brukar flyga upp och ta tåget hem, men nu ska jag åka med en kollega som är flygrädd, så tåg It is, dessutom blir det ca 2000kr billigare att åka upp kvällen innan, bo på hotell och sen tåg hem på onsdagkväll.

Ok så när vi bestämt oss för att åka upp tillsammans..... Började jag leta hotell...... Utifrån vart det finns bra träningsmöjligheter.......!!! Det blev Scandic Ariadne, som ligger nära röda linjen.... MEN framförallt de har gym som är öppet DYGET RUNT..... !!! Toppen ...... !!!

I mitt program har jag 90 minuter löpning och 60 minuter cykelintervaller.... Men det känns som jag nog kan få till det eller åtminstone något liknande....!!! Den STOOOORA FRÅGAN är ju om jag vågar gå ut o springa i Stockholm och om jag i så fall hittar tillbaka till hotellet igen.. He he he..... !!!

Ja ja inödfall får jag träna, på gymmet i stället!!!

Dagarnas höjdpunkt kommer att vara att träffa en barndomsvän som bor i Sthlm nu!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar