torsdag 16 juni 2016

Svåra val....!!!

Jag har länge velat ha sportglasögon med styrka.... Men det finns ju så MÅNGAalternativ..... Men efter att jag letat, läst, googlat och velat har jag äntligen valt dessa.......som är genomskinliga i mörker men som blir mörkare i solljus...... O de matchar min cykel ha ha. Nu väntar jag bara på besked om dessa kan göras i min styrka!!! Hade hoppats på snabbt svar/leverans så jag kunde haft med dem till mitt "träningsläger på Öland vecka 26!!!!!!


Vi har inte så mycket av semestern inplanerad än..... MEN jag o Emil har planer på att åka till Malmö 6-10 juli!! Nu lägger 338triathlon och Multisportklubb upp att det ska vara Klubb Mästerskap den 6juli på kvällen...... SUCK jag behöver ju "gruppträningen" framförallt i simningen..... Men Emil kanske inte blir så glad, med en mindre dag i storstan!! Ooohh så svåra val..... Men ja detta valet får jag nog diskutera med övriga familjen......INNAN jag bestämmer mig!!!


I dag hade jag lätt löpning a 60 min..... Men jag hade jätte mycket håll, så jag sprang bara 45min!! Känns ändå ok...... Jag får väl lägga på den sista kvarten på helgens lång pass..........!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar