måndag 27 juni 2016

Träningsläger dag1-2

Äntligen äntligen var det dags.... Mitt "träningsläger" på Öland med huvud syfte att testa Ironman banorna. Vi åkte så vi var på Öland strax efter kl 13. Då var det tältbygge och inflyttning som gällde. Jag hade tänkt simma, men jag kände mig krass o var rädd för att bli sjuk, så det struntade jag i! Vi grillade och mös hela kvällen med diverse spel. Jag hade lite ångest för min cykel, det skulle vara trångt att ha den i tältet ochjagoch ville inte lämna den ute!!! Men då säger Sophie Palm att hennes mamma bor när o att jag får ställa min cykel där....... Det var 200m dit från vårt tält och det blev perfekt!

I dag var det dag för det hårdaste passet..... 18 mil på Öland ..... Typ cykelbanan del 1 två gånger.  Skit vad det blåste på väst sidan...... Men Öland är fint..... Jag tyckte jag låg på bra men klockeländet dog när jag hade 7km till Färjestaden och typ 10km till campingen..... Men ja jag är inte helt säker på resultatet. När klockan är laddad igen får jag analysera mera..... Sen är ju frågan om jag inte egentligen borde titta bara på tiden på de första 12 milen.... !!! När jag kom hem var jag trött och ville äta färdig mat....... Så vi gick till restaurangen.... VÄRLDENS MISSTAG..... skitdyrt, smaklöst och de tog typ 25 kr för sådan där fake Cola!!! Nu blir vi väl alla matförgiftade med .........












Pinsamt!!!!

Fantastisk kväll


O en sådan här husbil skulle jag gärna haft!!!! Ha ha ha ha OBS buss/sovrum/kök i ett!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar