torsdag 30 juni 2016

Dagens pass = löpning i Kalmar!!

Efter total vila i går...... (shopping räknas inte), var kroppen redo för lite löpning i dag. Jag hade riktigt läntat efter detta passet för det skulle ju på ett sätt ge en avgörande bild om det finns en rimlig chans eller inte för att jag ska kunna fixa IM. Efter måndags var jag lite deprimerad....jag hade hoppast på en hastighet närmare 25 km/h i snitt. Så mentalat var detta ett viktigt pass.

Emil har en kompis från skidgruppen här på Öland och när hans mamma Maria hörde om mitt löppass föreslog hon att hon skulle köra oss in till Kalmar och sedan ta barnen till slottet när jag sprang..... !!! Det blev lyckat och både Emil och Linnea var nöjda. (men av olikaanledningar) hehe


.



Jaghade förberett mig genom att skriva ner vägbeskriningen, fördet är ju lättare med lapp än mobilen i högsta hugg.....


o Så var det dags...... det kändes som jag hade bra fart....... även omjag fick gå på någraställen och då främst i de få backarna som finns på vägen. Det blev "nästan" rätt....... suck jag ärjuhopplös!!




när jag sen sprang påmål rakan blev jag lyrisk... jag hörde jubbblet och  publken från förra året och jag föreställde min målgång!! hahahahaha. närjag sedan såg tiden väktes ett hopp i mig!!! visst det är snart dags....men jag har ju ändå ca 6 veckor kvar att göra de sista förbättringarna på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar