onsdag 8 april 2015

Back to reality

Ja då är man tillbaka i vardagen....... Lite jobbigt i måndags kväll... Jobbångest....!!!!

I mitt program har jag vilo/återhämtningsdag på måndagar och DET behövdes efter en lååååång dag i bilen och mycket sen ankomst hem.... Även om jag kände att en kort löprunda skulle suttit bra.... Men det gick inte att få till!!!

Tisdag var löpdag och det stod 105 min i programmet. Jag sprang  ca 12km och trots att det var lite tungt i slutet av rundan kändes det bra!! Sen skulle jag till Denisa och jobba lite med hennes hemsida. Plötsligt kände jag kramper i magen och att jag skulle ÅKA HEM!!! När jag kom hem ökade kramperna och jag spenderade halva natten på toa!!! I dag skulle jag ha jobbat hemma för att kunna använda friskvårdstimmen för att åka på mitt simpass....... MEN att simma i dag.... var ju tämligen omöjligt...... Jag har varit svag och magen lever fortfarande sitt eget VILDA liv!!!

Tanken på att bli sjuk ger mig MEGA ÅNGEST!!!! JAG BEHÖVER MIN TRÄNING .........!!!
Men jag försöker intala mig att lite magsjuka inte kommer störa så mycket.....

Att vila...... Typ HELA dagen är jobbigt...... Jag är inte van att sitta SÅ mycket i soffan.... !!!!
Så jag har "roat mig" med att TÄNKA PLAYITAS...... jag har tittat på bilderna, sammanställt infon från Runkeeper och läst dokumentationen över simpassen/tittat på "siminstruktionsfilmer"!!!!

Så ja jag kan inte låta bli........ Här kommer lite mer PLAYITAS.......
Jag cyklade 9 timmar 11 minuter, 95,7km varav 67,39km på MTB. TOTAL stigning var 4531m.
Jag  sprang 4 timmar 28 minuter, 23,59km.
Jag simmade 7 timmar 10 minuter, varav 2timmar i öppet vatten. TOTALT simmade jag 11 600meter.
Känns som en bra träningsmängd.......!!!!







Nästa vecka åker min PT/vän Linda till Playitas för en Triathlonvecka..... O vad jag är avundsjuk!!! 
Jag skulle inte tvekat en sekund att åka igen om min plånbok bara tillät det......!!! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar