söndag 26 april 2015

Jag är i chock!!

Ja det känns HELT GALET OTROLIGT....... denna helgen har jag presterat otroliga resultat..... Först simmade jag VÄLDIGT snabbt i går och sen i dag körde jag "BACKPASS", samma som den 12 april ......  Och lyckades då göra REKORD TIDER på ALLA etapper!!!! Och med STOR SKILLNAD....



Alltså jag fick kämpa..... Men jag VAR inte HELT SLUT....... hade jag inte varit jätte hungrig hade jag kunnat cykla lite till......!!!! 

Min löp PT sa att jag skulle springa med en stegfrekvens på 180 steg per minut.......(90 per fot).... Men ALLTSÅ...... jag brukar ligga på145-160 per minut...... I dag låg jag på 173!!!! Kan kanske vara en anledning till mina förbättrade löptid.....!!! 

När jag kom hem möttes jag av.......



Japp här ser ni min "tävlingsbostad"!!!! 

Och vi kommer testa den i Motala.... Helgen den 8-10maj...... Då jag ska på preracecamp (läger inför tävling......)!!!! Jag fick prioritera hårt med månadens ekonomi.... Men det känns ju som en stor MENTAL FÖRDEL...... Att ha fått testa tävlingsbanan....innan själva tävlingen!!!!!! 

Hmmmm ja på tal om ekonomiska prioriteringar köpte jag en våtdräkt med........ :)
Jag köpte en Blueseventy Reaktion, årsmodell 2014, den var på rea och kostade nu "bara" 2900kr...... (Till skillnad från årets modell som kostar ca 4599kr)!!!! Hmmmmm inte jätte bra för ekonomin..... Nä inte bra alls faktiskt....MEN jag behöver ju börja simma UTE!!!!!! 😱
Och min TIDIGARE variant, billig från Harald Nyborg à 345kr är 1. JÄTTE FÖR STOR..... 2. Inte så bra att simma i, kanske just för att den är JÄTTE FÖR STOR alt. Billig med inte så himla bra funktioner.....!!!! Blueseventy Reaktion vet jag fungerar och är BRA för en sådan lite äldre modell testade jag på Playitas..... Jag lånade "PT Lindas"!!! Min modell har dock lila detaljer...... Ja för DET är ju VIKTIGT att vara en "SNYGG STRANDAD VAL" ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!!! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar