tisdag 21 april 2015

Träning med löp PT

När jag fyllde år fick jag presentkort på ett pass med Löp PT Gustav från Your success Växjö och i dag var det äntligen dags.......!!!!!!

Vi träffades i Strandbjörksparken, sen fick jag visa hur jag sprang så Gustav kunde analysera vad jag behövde jobba på........ O det var ju en del.......hahahahahah........!!!

Sen jobbade vi vidare med några grundmoment som jag lärt mig de två senaste lördagarna och jag fick testa en rad olika övningar  som skulle underlätta för att komma in i den nya tekniken. Det var korta övningar men jag fick jobba hårt ändå. Det kändes bra och jag försökte suga i mig alla tips så jag kan jobba med dem här hemma sen. Jag hade redan innan bestämt mig för att jag skulle köpa ett paket med 5 lektioner så att jag verkligen kan få någon form av hjälp med att kunna öka på min snigelfart. Så efter passet bokade vi ca ett pass i veckan de kommande veckorna!!!!

Dessutom fick jag en hel massa övningar som jag ska göra ett par gånger i veckan och då framförallt innan löpträning så jag ska ha lättare att komma in rytmen. Jag tycker det kändes jätte bra och jag fattar principen även om det kanske kommer ta ett tag innan jag verkligen får till tekniken och har nytta av den. Kort sagt ......... - EN VÄLDIGT BRA PRESENT/löptimme!!!!!!

När jag kom hem och träningen redan var avklarad så fanns det ju tid för att ta Emil på cirkus.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar