tisdag 28 april 2015

Pass 2 med löp PT Gustav

I dag hade jag pass nr 2 av 5 med löp PT Gustav. Först fick jag lite övningar för daglig förebyggande rehabträning för min hällsporre. Visst den är nästan utläkt, men gör fortfarande lite ont nu när jag börjat använda mina senor/ligament/muskler på nytt sätt.......!!!!

Sen fortsatte vi att jobba på grunderna...... Främst korta sträckor men med mycket fokus på de olika delmomenten. Det känns bra men det behövs nog en hel del träning för att få in det i ryggmärgen/göra dem automatiskt utan att behöva tänka på varje moment.

Men jag tror helt klart att jag kommer kunna se bra effekt av det!!! Nu gäller det bara att jag ska försöka hitta lämpliga tillfällen att träna på de löpskolningsövningar som jag fått!!!

Efter en stressig dag, med rolig träning är jag VÄLDIGT TRÖTT ...... och nu återstår endast en date med min härliga spikmatta och underbara kudde...!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar