torsdag 16 april 2015

Tråktorsdag

Ännu en lång seg dag på jobbet......... I dag om något behövde jag cykla......MEN.......

                                               

                                           Frågan var ju inte OM jag skulle bli blöt utan NÄR.......




Min goda vän..... (Runkeepertanten), sa 10 min och då kom regnet, sen gjorde det ont o då kom haglet men just då såg jag en jaktstuga som jag ockuperade!!!!!! 

Efter ca 5 minuter avtog det och jag cyklade vidare även om det regnade lite.......

Men det fanns ju lite hopp i alla fall........... :)
Fast i dag var jag INTE sugen på en simtur.... trots att solen sken fint över Hjärtsjön........!!!! 




När jag kom hem roade sig grabbarna med en annan sport........
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar