lördag 14 februari 2015

Alla Hjärtansdag - svärmors födelsedag!!!!!

Även i dag skulle Tias jobba i skiduthyrningen på Dackestupet...... Detta gick inte logistiskt ihop med min simträning.............snyft!!!!!  I morgon har Emil skidtävling i Sävsjö igen........... Så jag insåg att det var bäst att jag körde mitt långa helgpass i dag i stället, dvs  2 timmar  cykel (o i dag lekte jag en hel del med motståndet) och sen 30 min löpning!!! Träningsvärken är redan ett faktum............AJ AJ AAAAAAAAJJJ!!!!!

När jag tränat klart.......hann jag inte pusta ut (läs vila/sova), eftersom vi skulle till Bostorp o fira svärmor, som fyller år i dag!!!!! Vi skulle ha Tapas buffé, - o himmel så gott det var!!!! MEN  nu har jag träningsvärk i magen med.............. Eller möjligtvis  EXTREMTÖJNING av magen!!! Jag kände mig nästan sjuk trött o hade svårt att hålla mig vaken..!!!!

Men HA HA HA JAG är "trendig" o har redan anammat konceptet "GROUPIE"!!! Ha ha ha


(Låt nr 3, på melo i kväll........ ;)
GROUPIE!!!!!

STORT GRATTIS TILL MIN FANTASTISKA SVÄRMOR






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar