söndag 15 februari 2015

Slappesöndag...........!!!!

I dag förstår jag VARFÖR det står vila i mitt program efter dagar med LÅÅÅNGPASS!!!!
I dag har jag träningsvärk både här o där..........!!!!  Ha ha ha........

Usch i dag ringde klockan kl 6...... Huva...... Men vad gör man inte för sina små älsklingar?????
..... I dag var det ju Emils sport dag...... Tävling i Sävsjö o vi behövde vara där vid halv 9.....!!!!

Emil trillade i första åket, men lyckades ta sig upp o fortsätta..... Även om det tog lite längre tid!!! Jag tycker det är fantastiskt att se hur han kämpar trots att det gick honom lite emot.....!!!!!
Starkt Pannben kommer göra honom gott senare i livet med......!!!


I morgon börjar sportlovet o vi inleder med simning..... Emil får ta med kompis o jag för se om jag fixar 2800m som jag inte fixade tidigare i veckan!!!!!! Sen ska jag nog följa upp Emils simkunskaper med!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar