fredag 13 februari 2015

Mr Gray och Differenstävling

Ann har tjatat att jag skulle gå med på premiären 50 Shades of Gray.......!!!! Men jag tycker att jag har så dyra hobbies o aktiviteter inplanerade...... att det inte går att motivera till sådant lyx!!!!!

Men ja så i går stod hon där med biljetter o INGEN att gå med...... SÅ i andan av att vara en god vän så "OFFRADE", jag mig o gick med henne.......!!!!! Något jag INTE ÅNGRAR........!!!!!!! DEN VAR SUPER BRA, o stämde bra med boken.......!!!!

Men hmmmmm, film Gray borde varit mer "man" än en fjortis!!!!! 

O på bion hade de lyx och bjöd på champagne och gelehjärtan!  


I dag är det fredagen den 13e...... Men,  knack knack i träskallen, för detta har jag inte känt någon påverkan av......!!! 
I dag var det först jobb o sen i väg till Dackestupet..... för MER jobb..... Eftersom vi skulle hjälpa till med skiduthyrningen!!!! O så var det Differenstävling, (åk två åk på så lika tid som möjligt, ALLA kan vara med o ALLA tävlar på samma villkor)!!!! 

              Emil fick nr 12........... Lite komiskt........ För DET var samma nr som förra året...... 



Jag fick lära mig "uthyrningsdatorsystemet" o DET var jätte enkelt........jag tänkte ännu en gång att jag valt fel yrkesinriktning........ Jag borde ha jobbat med IT............. i stället 
Ha ha ha!!!!!!

Denna bloggen skulle ju ha mycket fokus på träning/min väg till VM MOTALA......!!!!! 
Så här kommer dagens tränings"rapport".....
Jag har motionerat 0 och är FULLT NÖJD med detta!!!! 
Men......
Här är nästa, MÅSTE TESTA SNARAST GODSAK!!!!!
(Svettig.se)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar