lördag 21 februari 2015

Insomnia

Efter en lång dag i Kettilsås o Emils storslalomtävling var familjen trötta o tog tidig kväll.....!!!
Jag känner mig lite frusen o ruggig, men hjärnan är inte redo att sova......... Den jobbar för högvarv =INSOMNIA!!!!! He he he he

Jag har googlat på SIMSMOOTH...... Sida om crawlinlärning..... Men tyvärr behövde man Adobe Flasch och jag tror inte att det går att ladda ner på Ipaden..........

Sen såg jag ett inlägg i thriathlon gruppen  på Facebook om en tjej som testade sin våtdräkt inför VM.... O då börjar jag fundera  på min egen våtdräkt........  HMMMMMM 345kr från Haraldnybog....
Jag tror jag behöver en NY......... så jag började googla DET..... hittade några som verkade jätte bra....minus det faktumet att de INTE passade min plånbok....... O sen började jag tänka att det kanske är svårt att köpa på nätet..... Jag måste nog PROVA......'!!!!  Googlade  om det finns någon affär som säljer VÅTDRÄKT i Växjö.......... O jag hittade en kajak förening :(

Hmmmm....... Det är nog lämpligt med en våtdräkt på Playitas ......... Får bli nästa projekt efter att leta boende...... Eller kanske samtidigt....... Idag är det ganska exakt en månad till AVRESA........!!!!!

 O på tal om boende, måste jag oxå fixa övernattning från söndagen innan avresan o mellan måndag/tisdag (ankomst till Sthlm o avfärd till Vemdalen)!!!!!!

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar