torsdag 5 februari 2015

Lathet straffar sig (eller kanske ger mer)!!!!!

Jag är HELT SLUT!!!!! Efter att ha varit sjuk i 4 veckor är kondisen INTE vad den borde vara......... Snyft!!!!!  I mitt program stod det LÖPNING 90 minuter.......... Men det var mörkt, halt o ca 1-2 dm snö............. Så jag bestämde mig för att byta mot skidor istället!!!!

Eftersom Tias skulle åka med Emil på slalomträning hann han inte valla mina skidor....... Jag "orkade inte " valla dem  (läs JAG VET INTE HUR MAN GÖR), så jag tog mina gamla vallningsfria skidor..... !!!!! GIGANTISKT MISSTAG!!!  Alltså jag hade 0 glid...... Jag fick staka för att komma ner för backarna............ Inget gött vilo-glid här inte..... !!!!


Jämnt men KATASTROFALT TEMPO.......!!! Jag tror jag hade kunnat gå fortare........ Fast kanske inte i snön.......  

Notera stigning
 i vårt underbara elljusspår....

Hahahahhahahahhaahhaah fast jag kom på en perfekt "termos", för min vattenflaska.......
Sportdrycken höll sig ljummen under HELA passet!!!! 



Japp moonboots kan ha många användningsområden!!!!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar