torsdag 19 februari 2015

En lyckad jakt

Sportlovet har Emil ägnat åt SPORT.........!!!,
Måndag = simning/bad + skidträning
Tisdag = jakt
Onsdag  = skidåkning/snowboardåkning
Torsdag = jakt
Fredag = ännu inte bestämt.....
Lördag = slalomtävling
Söndag = ännu ej bestämt

Det första Emil sa när de hämtade upp mig vid bussen, efter jobb var.....-" MAMMA, VI SKÖT EN RÄV"!!!! Oj oj oj vad spännande att sitta i rävkojan o vakta med farfar o att DET dessutom kommer en mickel traskandes.........!!! 

Själv börjar jag få lite ångest för VM.....DET  verkar nämligen vara OMÖJLIGT att hitta BOENDE!!!
Jag har visserligen inte fått svar på OM det finns lediga campingplatser....... MEN vi har ju ingen husvagn/husbil, vi har ju inte ens dragkrok........    :(

Min fantastiska PT erbjöd oss visserligen att låna deras (stooora vagn), men jag ser några små problem med det,
  1.  vi har ingen dragkrok
  2. De har haft sina hundar i husvagnen o Tias är väldigt allergisk
  3. Linda frågade om Tias har E körkort........... O nä, DET har han INTE!!!!!
Men ja det kanske får bli nödlösningen...... Suck.... Jag fattar inte VARFÖR jag inte fixade detta redan i november .......!!!!! 

I dag är det vilodag..... O det är en välbehövlig sådan....... Min läkta hällsporre låter hälsa att den INTE gillar att springa i trailskorna på asfalt i längre sträckor......!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar