fredag 13 mars 2015

Fredagen den 13e....

                         Vilodag..... Men hjärnan har fått jobba för fulla muggar........

1. På www.vatterntriathlon.se presenterades att det kommer vara slutcermoni kl 8 den 27juni...... Detta betyder med andra ord att MAX TIDEN för LångdistansVM är 10 timmar o 50 om man är AG (9,10-20)!!!!!! 
                                         Aaaahhhhhhhgggggg............ 10.50!!!!!




2. Biljetten till Playitas kom, bara lite mer än en vecka kvar....o jag har massor att fixa till detta..... En vecka i värmen o en i fjällkylan.....!!!! 

3. Ny info om sponsorer....... man får INTE..... ha sponsringsloggor på annan utrustning än dräkten.... Dock har summan som var minimi kravet (tidigare 100 000kr) för sponsringen blivit lägre o är nu "BARA"  20 000kr.......... Jaha..... Då var saken biff....... Ska bara se VILKEN av alla mina sponsorer jag ska välja..........!!!!! Ha ha ha.......

4. Det ska vara en AG TRÄFF 8-10 maj..... i Motala.... -"HUR SKA JAG TA MIG DIT.........när jag pga min narcolepsi nästan somnar halvvägs till Åseda"??? HUR SKA JAG FÅ RÅD"??  Det skulle ju vara bra om man fick "testa" banorna lite...... ???? Undrar när mer info kommer??!!!! 

5. Mitt i allt blev det brandövning.......  Någon hade bakat våfflor...... Gott!!!!! SUCK jag kan inte äta våfflor...... Nu måste jag banta.....!!!! 


6. Emils kalas i morgon........har jag köpt tillräckligt med Godis..... Måste köpa tårta o lite fika kakor....... (GLÖMDE BORT DET ÄNDÅ)!!!!! Måste minnas det i morgon... !!! 

7. Simpass i morgon.... Så avancerat att jag inte mindes ens hälften..... !!! Jag kanske bara ska simma så mycket jag kan på de 50 minuterna.......!!!!! 

Nu måste jag sova......jag är så trött........zzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar