torsdag 12 mars 2015

Gravidetschock och en stor SEGER!!!!!

Jag fick något av en chock själv i dag....... 80 sidvisningar på gårdagens inlägg........ 80!!!!!! DET är rekord SÅ HÄR LÅNGT!!!! Men för att klargöra att jag INTE  är gravid......... Kommer här ett kort på min "vanliga" tjockis mage..........he he he he he

Torsdagar är oftast den jobbigaste dagen i veckan för mig........lång arbetsdag...... Ofta dåligt matintag........ så EGENTLIGEN borde detta vara min vilodag...... MEN för att klara helgens långpass brukar det vara bättre med vilodag på fredagen...... ( hmmmm detta har jag nog sagt innan.......)!!! 
Ja ja..... I dag var inget undantag...... Jag kände mig JÄÄTTEEEEEE TRÖÖÖÖÖÖTT.......( o nej INTE gravid)!!!!! MEN jag tvingade mig ut....... Lite stressad av att dagsljuset snart skulle försvinna.... Eftersom detta är lugn vecka skulle jag springa 40min..... Så jag valde en backig runda som brukar ta mig ca 50 minuter..... 

Det kändes BRA .. Jag behövde INTE gå så mycket som jag brukar....OCH jag orkade springa i flera lååånga backar..... Rundan har en hel del sådana..... 

När jag kom hem och stoppade Runkeeper och förde över passet till Jogg.se fick jag se följande .....


BÄSTA TIDEN SEN 13-11-26
för denna rundan
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
(GLÄDJEROP)!!!!

En van löpare tittar på tiden........... O tänker "Herregud 7,52min/km, vad jublar den snigeln om"!! O ja det är sant i allra högsta grad............... För vissa människor är detta deras promenad fart....... Snyft..... MEN för mig är löpning very very HARD!!!!! O tidigare har det verkat som jag springer o springer men ALDRIG ser några resultat........!!!!!!!!!!! Men nu känner jag att det ÄNTLIGEN börjar ge effekt......så trots att jag körde intervaller i går, hade jobbig långdag i dag och var sjukt trött när jag kom hem lyckades jag springa bättre än på mer än ett år!!!

                                      JAG KÄNNER MIG BARNSLIGT GLAD
                                                 Nästan som barn på julafton!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar