söndag 15 mars 2015

Helg med många aktiviteter

I går var det simning som vanligt på lördagar...... Jag skulle simma intervaller och jag skulle börja med  3 A1+ 1A3 50 metrare X 16. Efter 2 st fick jag kraftig astma som jag inte kunde "andas" bort... Jag fick gå upp o ta medicin........ VÄLDIGT ovanligt........ Jag har ju nästan aldrig astma nu för tiden!!!

Efter medicinen orkade jag inte tänka på de olika intervallerna så jag fortsatte på samma model som de första 16...... O jag simmade totalt 2000 meter.  Efter passet var fet full fart hem..... ÄNTLIGEN skulle Emil få sitt efterlängtade GO-kart kalas........ och vi behövde köpa fika innan vi skulle plocka upp kompisarna. O vad spännande...... Presenter o GO-kart.......

Emil fick fina många presenter, men denna var störst......
Kalaset var lyckat, om man bortser från en liten olycka där en pojke råkade bita sig i läppen!!!

        Efter kalaset åkte vi hem till vännerna i Prinsnäs, där grabbarna lagat lyxig 3rätters till oss!!

Efter maten hade jag ont i huvudet och det kändes som om mina bihålor var fyllda med klorvatten....... Ipren o kortison nässpray ...... O sen gick jag däck i soffan...... Det är skönt med riktiga vänner som INTE misstycker när man är oartig o tar sig en tupplur i deras soffa........ !!!!!! Tack Johanna, Andreas och Moa!!!!! 

I dag var det jobb på programmet...... Det är ju så dyrt med triathlon så jag tänkte att jag kunde erbjuda mig när det behövdes göras lite övertid...... De 4 första timmarna gick bra men sen gjorde jag en jätte tabbe som kostade massor av mer arbete...... Och som även kommer att ge arbete i morgon..... Suck...... Ett riktigt nybörjare misstag........ UNDRAR om JAG fortfarande kan räknas till den kategorin efter "BARA" 10 år............???!!???? 


Jag försökte trösta mig med dagens pass.......!!! Det stod 70 min cykel och sen löpintervaller...... Jag valde att cykla till min favobacke och körde 3 vändor ner och upp..... Varpå jag sen cyklade vidare en terrängrunda...... Som var mycket TUNG...... mest pga de BLÖTA GEGGIGA vägarna..... Men det är ju bra att vänja sig vid att köra tungt....... Då kan det ju bara bli lättare !!!! 

När jag kom hem o la in mina pass i dagboken blev. Jag jätte glad..... Alla tre intervallerna var REKORD TID!!' Måste ju betyda att jag äntligen har en uppåtgående formkurva JIIIIIIIPPIIIIIIII!!!!!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar