onsdag 11 mars 2015

Gravid i vecka 20-25!!!!!

Ja SÅ ser det ut i alla fall..........


Hemskt......... I dag körde jag backintervaller. Jag har en jätte bra backe ca 3km från mitt hus (rakt ut i skogen). Själva backen är ca 1,14km men består av X-antal "branter" . Den är perfekt för backintervallträning....... Både cykel o löpning........ Jag brukar cykla dit....UPP för backen.....och sen springer jag X gånger ner och upp....... Sen cyklar jag hem.......o då är det nästan uppförsbacke HELA vägen hem!!!! I dag var planen att jag skulle springa 3ggr...... MEN efter två vändor fick jag ont i magen o började må lite illa..... Nä det fick vara nog för i dag...... När jag kom hem såg jag ut så här...... Vilket jag INTE gjorde när jag gick ut....... !!!!!  
  



MEN jag fick bra tider........ Nära min rekordtid (bild ovan) och fick även se en fin solnedgång.........!!

I går simmade jag samma stege som i lördag...... Dvs 500+100, 400+100, 300+100 osv........ När jag var klar simmade jag ner med Emil o hans kompis.....à 50 m!!! Sen badar vi o lekte ismåbarns "pissepoolen"..."..... Där var det varmt.......hmmmmmm.....HAHAHAHAH!!!! Ööööööööörrrkkkk!!!!!

När vi kom hem hade Emil fått sina två tidningar "Åka Skidor" och "Jaktjournalen"!!!! Han har fått dessa i present av sin snälla fadder Julia, med familj!!!! Han blev väldigt GLAD.........!!!! Tidningen Åka Skidor kom inplastad, när Emil öppnade den visade det sig att det låg en bonus tidning där....... O  Emil sa...... Mamma denna är till dig för du behöver också lite läsning....... O så gosade vi upp  oss i soffan o mös för resten av dagen.............!!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar