tisdag 24 mars 2015

Playitas Dag 2- jätte kul o FRUKTANSVÄRT nära psykbryt.....

Dagen började med FRUKOSTBUFFÉ  som var nästan lika stor som kvällen innan...... Sen har allt rullat på i ett rasande tempo..... Först simmade vi och teknikövningar... VÄDRET VAR ILSKET O KALLT o jag tror att det till och med regnade....... Fast poolen var varm......


Sen hämtade jag ut min hyrcykel......... 

Som följdes av "löpskolningspass", dvs teknikövningar för löpning........!!! och sen efter kort vila var det dags för dagen stora utmaning ..... Cykelturen........alltså...... DET VAR HEMSKT!!!!! JAG VAR JÄÄÄÄÄTTE SÄMST...... Min lilla grupp på 4 personer ( vi var den långsamma gruppen).... Fick vänta på mig si så där HELA TIDEN........!!!! Ledarna var jätte bra och peppade och stöttade mig..... Men vad hjälper DET när man är på gränsen till psykbryt/fysisk utmattning.......... O nu tänker NI -OM HON INTE KLARAR EN LITEN CYKELTUR HUR SKA HON DÅ KLARA VM??? O ja DET kan man ju undra...... !!!! Men några saker är ju HELT olika.....
1. Vi kommer INTE cykla SÅ HÄR många höjdmeter i Motala.....
2. I Motala FÅR man INTE...... cykla på rulle......... (Dvs precis bakom någon annan).... Man måste hålla minst 10 meter till cyklisten framför....... Här skulle vi köra i KLUNGA i STORM....... Jag har ALDRIG kört i klunga....... O nog INTE i så kraftig VIND....... ALLTSÅ vi fick TRAMPA i NED- FÖRBACKARNA!!!!! 
3. Motala är ju en tävling under EN DAG o DÅ ger man ju MAX........ DETTA är TRÄNING....... o jag vill ju gärna ha ENERGI kvar att klara av resten av veckans träningsmoment......!!!! 

Kvällen avslutades med den helt UNDERBARA buffén.......... O i kväll tänker jag dela med mig av lite "ögongodis"!!! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar