lördag 21 mars 2015

Resfeber ........

Denna veckan har jag tränat mindre än planerat.... MYCKET MINDRE........men när jag såg programmet för träningslägret...... Kändes "lugn" vecka helt acceptabelt..... Jag hade tänkt springa lite lugnt i dag..... Men bestämde mig för att strunta i det och vika mitt 6 tvättmaskiner stora tvättberg....

Jag har verkligen resfeber och det har varit svårt att koncentrera mig.... Så packning för en träningsvecka i solen o en skidvecka i fjällen har tagit mig typ HELA dagen......
Men ALLA träningsgrejer tar ju SÅÅÅÅÅÅÅ mycket plats!!!
JAG fick ju knappt plats för mina kläder!!!!! 
OCH jag var tvungen att köpa 5kg extra vikt........ 

Nu ska jag dricka en "balja" vaniljlatte och försöka varva ner med den FANTASTISKA....(om än lite gamla)........ TOP GUN......!!!!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar