torsdag 5 mars 2015

Trött torsdag

Torsdagar är dagen i veckan som jag är tröttast.... oftast iallafall fall....... Då har jag jobbat heldag.... Inte fått min dagliga välbehövda tupplur, oftast har jag ätit köpmat, (även om jag försöker äta nyttigt)......... I dag var inget undantag!!!!!

I programmet står..... Cykling 60 min, intervaller i A1, A2 och A3 (lätt, mellan och hårt)! Sen 30 min löpning även det i intervaller...... !!! Min fot som jag haft en mycket besvärande hällsporre i känds lite öm efter gårdagens löppass, men ingen träningsvärk.........

O ja jag var JÄTTE PISSTRÖTT.... när jag kom hem...... Bara tanken på att träna gjorde mig HELT SVAG...... !!!! Men efter att jag hade suttit i soffan 20 minuter kände jag att jag inte har "råd" att missa ett dubbelpass..... Så jag gick o bytte om o trampad i 60 minuter enligt programmet...... Men med min ömma fot som ursäkt valde jag att hoppa över löpningen!!!

Nu känns det jätte skönt!!! Jag är stolt över mig själv.... Att jag lyckades motivera i gång mig själv trots så mycket var motigt i dag!!! OCH nu efter att ha trampat ordentligt (jobbat ihop 1318 kcal), unnade jag mig DAGENS FÖRSTA O ENDA KAFFE... (Vaniljlatte variant)!!

Med lite varmt gott kaffe i magen är jag redo för att inta sängen....... O min ljuva underbara säng!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar