söndag 22 mars 2015

Overkligt.......

Att åka på träningslägret har hela tiden varit overkligt.......något som ska hända.......DÄR långt bort nån gång.........MEN NU är..........där långt borta någon gång.......!!!!! Jag åkte till Stockholm vid halv två och var framme på mitt hotell ca 18.30...!!!!


Imorgon går flyget 8,35......... Jag planerar åka från hotellet kl 6.00!!!! Frukost serveras från klockan 4.00- fast jag tror det räcker att jag äter vid kl 5.......!!!!!

Trots att min väska var tämligen full..... lyckades jag trycka ner paddlar, dolme, sminkväskan, ansiktskräm och ett stort vajerlås..... !!!! Slutvikten blev 21,8 KG!!!!! Hmmmmmm min väska har hjul....... MEN 21,8kg är TUUUUUNGT!!!! 


Jag avrundar kvällen med lite läsning för att "komma i stämning"!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar