måndag 23 mars 2015

Playitas Dag 1

Klockan ringde 04.50....... Och lätt hotellfrukost intogs kl 05.10. Klockan 06.00 åkte jag till Arlanda.... Magen var i uppror så jag försökte "lugna den lite" med en dyr kopp vaniljlatte.....!!!
Jag lämnade ......DETTA.........
Japp, både regn och snö......
och kom till DETTA........



Detta är utsikten från mitt hotellrum........som
Råkade vara väldigt lyxigt.........





Nackdelen med mitt rum, är dock att jag måste åka.... EN linbana och 2 hissar för att komma upp till rummet........ Jag tror ABSOLUT att det måste finnas trappor med de har jag inte hittat än.......!!!!


Så dagens konstigaste sak........ (Bortsett från linbanan då).... Är att jag går till affären för att köpa lite dricka och frukt. När jag står där hör jag någon säga.... Malin, Malin....... Alltså JAG känner ingen här, än så länge..... Så jag tänker att det måste vara till någon annan.... Men då lägger någon en hand på min axel...... Och säger....."visst heter du Malin."...... Alltså jag känner igen ansiktet och rösten.. MEN kan INTE placera det....... (Tänker i en hast "måtte det INTE vara en FÖRSÄKRAD").....
Men...då frågar damen mig om jag inte känner igen henne..... HON HÖLL JU I VÅR MI KURS....!!!! 
(Alltså var det nog, mer än ett år sen jag träffade människan.... HÄR pratar vi om att göra "avtryck i någons liv"........ Jag menar.......HON mindes mitt namn efter EN DAGS utbildning....... För ETT år sen........ Hmmmm hon verkade ju glad åt att se mig så jag utgår ifrån att det inte var ett dåligt avtryck..... He he he he!!!!!

De flesta hade simmat i havet...... Men jag hann inte det för det var så lång kö till incheckningen......så det fanns ett alternativt simpass i poolen nu på kvällen...... Teknikövningar i ca 1500meter!!! Kändes bra efter flera dagars passivitet!!!! 

Efter simningen var det mat......HERREGUD....... JAG TROR JAGHAR KOMMIT TILL HIMMELRIKET!!!!!! Det var buffé och NU pratar vi BUFFÉ DELUX här.....!!!!
Ett bord med sallad, ett bord med frukt, ett med grillat kött,/fågel, ett med fisk,  ett med "tillbehör" typ potatis i olika former-pasta-ris-nudlar, ett med bröd, ett med såser, ett med suchi, ett med ostar och marmelader, ett bord med efterrätter och slutligenhittade jag en disk med KULGLASS o alla möjliga tillbehör typ strössel osv!!!!!!! 
ALLTSÅ jag försökte hålla nere på kaloriintaget ...... MEN DET VAR HELT OMÖJLIGT......... Och jag tror bara att lyckades smaka på en fjärdedel av all mat...... Knappt det ens!!!! 

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagens 3-4 pass.......!!!!!!   












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar