söndag 24 maj 2015

Härlig söndag......

Efter en lugn vecka kände jag mig laddad för ett långpass...... Men SUCK glädjen förtogs lite av att jag upptäckte att jag hade 0 energiprodukter hemma och troligtvis punka.......

Efter en stunds rotande i skafferiet..... Hittade jag iste..... Det fick duga tillsammans med liten resorb Sport...... O så fixade jag pannkakor när Tias fixade min punka.....!!!! (Fast jag borde tränat på det själv........)!!!!

Men så gav jag mig i väg o då kändes det BRA!!!!! Dock höll jag på att tappa min flaska precis utanför vår infart till Marhult....så jag stannade till vid vägkanten..... O gissa om jag blev förvånad ner det då kliver ut en älg nära mig...... Jag var inte super snabb med kameran..... MEN ÄNDÅ!!!!


Den försvann dock snabbt in i skogen på anda sidan....... Själv stod jag kvar någon minut för jag har sett att de är två..... Men tydligen INTE just då.... För den andra kom inte.....!!!!! Sen fick jag upp raketfart...... Och jag kände mig jätte glad när jag kom till Älghult  (efter 5mil) o hade en snittfart på 25.60!!!! Sen kommer ju Älghults backen och inte för att tala om Lenhovda backen......men jag hade bestämt mig för att göra något OVANLIGT......... Ta en fika paus i Siffe....... 

Är det inte märkligt hur vissa människor ALLTID har mega goda kakor hemma och INTE GÅR upp ett gram......... Nej nej JAG är inte avvis för att jag GÅR UPP bara av att TITTA PÅ DEM.......... snyyyyyyyyyyyft!!!!! 




MEN då hade jag förbränt 1495kcal så det kändes HELT ok att smäcka 1 (läs 5) kaka.........!!!
Anns kära mor var väldigt rolig "pausunderhållning"....... Ahhahaahahahhahahaahahhaahh
Sen var jag redo för de sista 5 milen och den otäcka Lenhovdabacken a 2km..........!!!!
När jag kom till Lenhovda hade jag gått ner till typ 23.65km per timme....... Men lyckades öka till 24,30km/timme, på de kommande 2-3 milen....... !!!! Där efter kom jag ut på väg 31 o suck........!!!! Där var det KÖRT........!!! Det blåste så hårt att jag fick trampa i nedförsbackarna....... Elände...... Men ja jag får trösta mig med att jag kanske blir STARK av det.......!!!! OCH det var ju lite bättre än förra gången än då!!!!!! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar