torsdag 28 maj 2015

Jo det går att simma i sjön......nu!!!!

I dag var det sista delen i OPEN WATER kursen....när jag åkte hemifrån ÖÖÖÖS REGNADE DET och ÅSKADE.......!!!!! Jag kände mig skeptisk...... Men Lisa från PEPUP som ordnade kursen sa att de körde och att det inte åska i Växjö..... !!!! Jag simmade ca 1475 meter med crawl (o ca 25 m bröstsim)!!!! Känns jätte bra att jag klarade crawla så mycket ute...... Har jag ju aldrig gjort innan...... Utan har ju gått över till bröstsim rätt snabbt!!!!! DET gick ju INTE fort...... En ständig följetong för mig...... Men MEN.......... I dag är DET 30 DAGAR kvar............!!!!!!

Jag fick simma bröst lite emellan åt för det var lite svårt till en börjar att undvika kallsuparna som kom med "motvindsvågorna" och min inhalation när jag försökte navigera....... He he he......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar