torsdag 7 maj 2015

Jag tror vi behöver större bil.......alternativt en buss!!

Vi packar för läger i Motala...... Eller rättare sagt jag ska på läger och familjen ska fiska.......!!!
Vi ska bo .......... i vårt nya tält.... !!!! Tältet är GIGANTISKT både upppackat och nerpackat.... Liggunderlag/luftmadrass, sovsäckar, grill, väskor, matbox, tältbord, tävlingslåda, våtdräkt, stolar, fiskeutrustning och cyklar............

-"Maaaattias...... Jag behöver BÅDA mina cyklar........."!!!!

Maken muttrar något ohörbart.... MEN när jag frågar OM JAG ska hjälpa till kommer det ett ilsket
NEJTACK!!!! Ha ha ha........

Nu är BÅDA mina cyklar med...... Frågorna som kvarstår är ju då OM vi får plats med ALLT ANNAT????  Och OM vi kommer i väg i tid i morgon...???? Jag har krävt att vi ska åka senast kl 13 så vi hinner fram i god tid.... (Eller ska jag kanske säga INNAN  föreläsningen börjar)........O då ska ALLT utom cyklar och tält packas in i morgon....... Jag kommer bara jobba till typ halv 12...... O sen ska jag springa runt och packa det sista samt stirra över vad jag kan ha glömt.......!!!!!  En annan fråga är ju hur vi ska få in allt när det är tufft läge...... Ja VM dagarna alltså!!!!! 

Det är simning planerad till simhallen men nu i kväll sa Teamledaren att vi skulle ta med våtdräkterna så vi kunde ta årets första dopp......... !!!! Blir kul att testa nya våtdräktern...  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar