lördag 23 maj 2015

Ledig lördag

är ju ovanligt........... !!!! Jag brukar ju ha hård pass på helgen...... O det ska jag ha i morgon med........ Cykel a 240 min...(4timmar)!!!! Men i dag var det vila som gäller........

Jag inledde dagen med att åka på
Meckar kurs...... I Rottne!!! 
Tack för det Håkan från Bike Brothers och Vidingehem Trithlon!!!!


Jaha.... Så solen skiner, jag har ingen träning inplanerad ............. Mitt hus är en........... Hmmmmmm sanitär oangelägenhet.........!!! Frågan är vad jag ska göra.......... Hmmm ja det är väl bara att ta tag i vad som är nödvändigt ont........... Trots att Solen skiner!!!!!!

Så jag städar nedervåningen och viker mitt gigantiska tvättberg.......(som har legat i förtöljen i ca en vecka......)!!!!

När jag viker tvätten tänker jag att jag skulle titta på Gotham som jag missade i torsdags, men då hittar jag ett program på Apple tv som lockar VÄLDIGT MYCKET mer......


Cykel program......visste inte ens att det fanns....men jag hann titta på 3 program........!!!!! 
Efter lite god mat..... Grillade älgskivor och pastasallad ........blev det soffhäng....... O nu återstår o se om jag klarar att hålla mig vaken..... Till minst Måns..........!!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar